بهره برداری از شرکت صنایع گالوانیزه شمس زنجان با حضور وزیر ورزش وجوانان

تاریخ انتشار : 2018/02/28

شرکت گالوانیزه شمس زنجان در شهرک صنعتی شماره 2 (نوآوران )، با سرمایه گذاری 120 میلیارد ریال بزرگترین واحد صنعتی گالوانیزه شمالغرب کشور محسوب می شود که این واحد صنعتی ظرفیت پوشش دهی 30 هزار تن فلزات در سال به روش غوطه وری را دارد و با بهره برداری از آن برای 50 نفر فرصت شغلی ایجاد می شود.
استاندار زنجان در آیین بهره برداری از این شرکت گفت: در دهه فجر امسال در مجموع 76 طرح تولید با سرمایه گذاری 2 هزار و 180 میلیارد سرمایه گذاری ارزی با ظرفیت اشتغالزایی یکهزار 156 نفر به بهره برداری رسید.
استاندار زنجان به راه اندازی واحدهای مختلف تولیدی تعطیل شده در سطح استان اشاره کرد و گفت: در نتیجه را اندازی این واحدها 500 فرصت شغلی ایجاد شده است.

صنایع گالوانیزه شمس با بهره گیری از مهندسان و مشاوران متخصص و با سابقه در این صنعت موفق به احداث و راه اندازی یکی از بزرگترین و پیشرفته ترین خطوط واحد گالوانیزه گرم در کشور شده است.

تملک داشتن واحد تولید شمش روی،این شرکت را به لحاظ تامین مواد اولیه اساسی بی نیاز نموده و به همین موجب اقدام به خرید حوضچه وان مذاب از برند pilling به طول 30/7 متر و عرض 60/1 و به عمق 2متر نموده است که با توجه به ابعاد ذکر شده توانایی آبکاری قطعات تا طول 14متر را دارا می باشد.

این واحد با در اختیار داشتن پیشرفته ترین تجهیزات و آخرین تکنولوژی صنعت گالوانیزه،در جهت ارائه خدمات با کیفیت بالا،و رضایت مندی کامل مشتریان،واحد های چربی گیری،اسید شویی،شستشو و فلاکس این مجموع را در ابعاد 13متر طول،17متر عرض و 25/2متر عمق، طراحی و نصب نموده است.

کنترل کیفیت

واحد کنترل کیفی شرکت گالوانیزه شمس با بهره گیری از تمامی استاندارد های ASTM مربوطه در این صنعت و با دانش و علم روز در جهت پیشرفت و بالا بردن خط مشی مجموعه،و همچنین ارائه خدمات هرچه بهتر و رضایت مندی کامل مشتریان،با رعایت کامل اصول استاندارد و دستورالعمل های مختص صنعت گالوانیزه،و با توجه به الزامات تعیین شده خاص از طرف مشتریان، در سه سطح، بازرسی قبل از فرآیند،بازرسی حین فرآیند و بازرسی نهایی، کیفیت قطعات آبکاری شده را در بالاترین درجه تضمین می نماید.

این مجموعه آمادگی خود را جهت خدمات گالوانیزه گرم به شرح ذیل اعلام میدارد :

  1. انواع لوله و پروفیل در سایزها و ضخامت های مختلف تا طول 14متر
  2. انواع لوله های مانیسمان در سایزها و رده های مختلف
  3. انواع نبشی های برج های مخابراتی و انتقال نیرو به طول 14متر
  4. انواع لوله های تلسکوپی تا قطر 55/1متر و به طول 12متر
  5. انواع تجهیزات و سازه های فلزی مورد استفاده در صنایع پالایشگاهی،پتروشیمی،نیروگاهی
  6. انواع شبکه های فولادی : گریتینگ،سینی کابل،نردبان
  7. شاسی های مورد نیاز جهت پست های فشار قوی به ارتفاع 4متر و به طول 7متر
  8. انواع پایه های روشنایی،انواع سازه های جاده ای : گاردریل و…
  9. انواع رادیاتور ترانسفورماتور و اواپتور و کویل های سرخانه

برخی از مشتریان